Dźwig M450 kg

Nasz dźwig to połączenie wszystkich niżej wymienionych zalet. Modernizacja dźwigu niesie szereg korzyści m. in. Poprawia poziom bezpieczeństwa, pozwala dostosować budynek do korzystania przez osoby niepełnosprawne, obniża koszty doraźnych remontów, przyczynia się do zmniejszenia zużycia energii. W ofercie posiadamy dźwig nieprzelotowy oraz przelotowy dostosowany do szybu o wymiarach 1400 x 1700 [szer.]x[gł.].
Jednocześnie realizacja zamówienia możliwa w 3 tygodnie!

Modernizacja dźwigu w budynkach mieszkalnych pozwala uzyskać urządzenie pozbawione wad, co przekłada się na jego długoletnią sprawność.
Dzięki temu cieszy się uznaniem wśród mieszkańców oraz osób zarządzających budynkiem.
Wymiary kabiny dźwigu M450 dostosowano do transportu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zwiększa to atrakcyjność budynków, w których dźwig został zamontowany.

Dzięki modernizacji kabina zyska nowy wygląd, którego jakość potwierdzą trwałe i łatwe do utrzymania w czystości materiały wykończeniowe. Planując modernizację można wybrać jedną
z 4 podstawowych aranżacji lub vario.

Po procesie modernizacji dźwig staje się o wiele bardziej przyjazny dla środowiska. W dźwigu M450 środkiem trakcyjnym są pasy, co pozwoliło na zastosowanie wysokowydajnego napędu bezreduktorowego zużywającego znacznie mniej energii niż dźwigi wyposażone w pasy.
Oświetlenie LED oraz tryb Stand-by  to kolejne źródła oszczędzania energii.

Zastosowane pasy mają dużo wyższy współczynnik bezpieczeństwa niż inne środki trakcyjne, nowe drzwi szybowe i kabinowe z zastosowaniem kurtyny bezpieczeństwa oraz progresywne chwytacze czynią dźwig urządzeniem bezpiecznym zarówno dla użytkowników jak i osób dbających
o konserwację i serwis.

Standardowe wypełnienia kabiny

Cztery wystroje oraz indywidualny dobór kolorystyki wnętrza kabiny,
pozwala na estetyczne dopasowanie się do architektury budynku.

Wypełnienie ścian
Blacha lakierowana
kolor szary

Cokoliki, boczki, słupy rogowe
Blacha AISI 430 K240

Panel dyspozycji
Blacha AISI 430 K240 – przyciski okrągłe, podświetlenie czerwone, wyświetlacz Trikolor

Sufit
Blacha laminowana, kolor czarny Dobel 1111

Podłoga
Wykładzina szara, R11-174092 Granite

Oświetlenie
LED 4 punkty

Poręcz
1 x tylna ściana cała szerokość (kabina nieprzelotowa), 1 x boczna ściana naprzeciw panelu dyspozycji cała głębokość (kabina przelotowa)

Lustro
1 x tylna ściana ½ wysokości kabiny (kabina nieprzelotowa), 2x boczna ściana przy panelu dyspozycji (kabina przelotowa)
Wypełnienie ścian
Blacha laminowana, Drewno jasne
Dobel 1065

Cokoliki, boczki, słupy rogowe
Blacha AISI 430 K240

Panel dyspozycji
Blacha AISI 430 K240 – przyciski okrągłe, podświetlenie czerwone, wyświetlacz Trikolor

Sufit
Blacha laminowana, kolor czarny Dobel 1111

Podłoga
Wykładzina szara, R11-174092 Granite

Oświetlenie
LED 4 punkty

Poręcz

1 x tylna ściana cała szerokość (kabina nieprzelotowa), 1 x boczna ściana naprzeciw panelu dyspozycji cała głębokość (kabina przelotowa)


Lustro

1 x tylna ściana ½ wysokości kabiny (kabina nieprzelotowa), 2x boczna ściana przy panelu dyspozycji (kabina przelotowa)

Wypełnienie ścian
Blacha laminowana, Drewno ciemne
Dobel 1106

Cokoliki, boczki, słupy rogowe
Blacha AISI 430 K240

Panel dyspozycji
Blacha AISI 430 K240 – przyciski okrągłe, podświetlenie czerwone, wyświetlacz Trikolor

Sufit
Blacha laminowana, kolor czarny Dobel 1111

Podłoga
Wykładzina szara, R11-174092 Granite

Oświetlenie
LED 4 punkty

Poręcz

1 x tylna ściana cała szerokość (kabina nieprzelotowa), 1 x boczna ściana naprzeciw panelu dyspozycji cała głębokość (kabina przelotowa)


Lustro

1 x tylna ściana ½ wysokości kabiny (kabina nieprzelotowa), 2x boczna ściana przy panelu dyspozycji (kabina przelotowa)

Wypełnienie ścian
Blacha AISI 304 Len

Cokoliki, boczki, słupy rogowe
Blacha AISI 430 K240

Panel dyspozycji
Blacha AISI 430 K240 – przyciski okrągłe, podświetlenie czerwone, wyświetlacz Trikolor

Sufit
Blacha laminowana, kolor czarny Dobel 1111

Podłoga
Wykładzina szara, R11-174092 Granite

Oświetlenie
LED 4 punkty

Poręcz

1 x tylna ściana cała szerokość (kabina nieprzelotowa), 1 x boczna ściana naprzeciw panelu dyspozycji cała głębokość (kabina przelotowa)


Lustro

1 x tylna ściana ½ wysokości kabiny (kabina nieprzelotowa), 2x boczna ściana przy panelu dyspozycji (kabina przelotowa)

Wypełnienie ścian VARIO
Blacha laminowana 15 wzorów, blacha AISI 304 wzór Skóra, blacha AISI 304 wzór Karo

Panel dyspozycji
Szkło lakierowane na kolor czarny lub biały; podświetlenie niebieskie, wyświetlacz Multikolor

Sufit
Blacha AISI 304 K240

Podłoga
Wykładzina: drewno podobna – R10-18972 Rustic Oak, biała – R10-176082

Poręcz

1 x tylna ściana cała szerokość (kabina nieprzelotowa), 1 x boczna ściana naprzeciw panelu dyspozycji cała głębokość (kabina przelotowa)


Lustro

1 x tylna ściana ½ wysokości kabiny (kabina nieprzelotowa), 2x boczna ściana przy panelu dyspozycji (kabina przelotowa)


Dodatki
Kamera, dodatkowe logo, awizacja głosowa, grafika na ścianie

Standardowe wypełnienie ścian

Wykonanie ścian: standardowy kolor szary; klasyczny wygląd jasne lub ciemne drewno; elegancki wystrój stal nierdzewna „Len” oraz wypełnienie z lakierowanego szkła lub z nadrukowaną grafiką, pozwalają na dopasowanie aranżacji kabiny. Dodatkowo dobór wykładziny, kolor sufitu oraz umiejscowienie luster i poręczy dopełniają jej wystrój.

Przykładowa grafika

Przykładowy panel dyspozycji z piętrowskazywaczem i kasetą wezwań

Opis

Logo Instalatora

Tabliczka znamionowa Dźwigu zintegrowana z oświetleniem awaryjnym kabiny
Podaje informacje o:
• nominalnym udźwigu w kilogramach,
• maksymalnej liczbie przewożonych pasażerów,
• numerze fabrycznym dźwigu,
• dacie produkcji
• oraz nazwie instalatora dźwigu
Każda tabliczka oznaczona jest znakiem CE- wskazującym zgodność dźwigu z kryteriami określonymi w Normach Zharmonizowanych oraz Dyrektywie Dźwigowej, na odpowiedzialność Jednostki Notyfikowanej, której numer identyfikacyjny znajduje się obok oznaczenia CE. Tabliczka zintegrowana jest z automatycznym oświetleniem awaryjnym.

Wyświetlacz Trikolor
Wskazuje kierunek ruchu kabiny, bieżący przystanek oraz komunikaty informacyjne: przeciążenie, wysyłanie i potwierdzenie sygnału alarmowego

Łączność awaryjna

Służy do prowadzenia rozmowy pomiędzy kabiną, a miejscem,
z którego przeprowadzane są działania w sytuacji awaryjnej.


Logo Inwestora

Według projektu inwestora.


Przyciski dyspozycji

Przyciski odpowiadające przystankom, służą do normalnej obsługi dźwigu.


Przycisk zamknięcia drzwi

Służy do natychmiastowego zamknięcia drzwi.


Przycisk otwierania drzwi

Służy do ponownego otwierania drzwi w celu umożliwienia pasażerom wejścia lub wyjścia, kiedy kabina znajduje się na przystanku.


Przycisk alarmu

Służy do aktywacji dwukierunkowego systemu komunikacji pomiędzy kabiną, a miejscem, z którego przeprowadzane są działania w sytuacji awaryjnej.

Logo Instalatora
Logo instalatora na kasecie wezwań.

Piętrowskazywacz
Umieszczony w kasecie wezwań, wskazuje kierunek ruchu oraz bieżące położenie kabiny.

Kaseta wezwań z dwoma przyciskami wezwań
W kasecie wezwań znajdują się dwa przyciski oznaczone strzałkami. Jeden w nich służy do wezwania dźwigu w celu jazdy w górę, drugi służy do wezwania dźwigu w celu jazdy w dół. Kierunek strzałki wskazuje kierunek jazdy kabiny

Szklana kaseta wezwań z jednym przyciskiem wezwań
W szklanej kasecie wezwań znajduje się piętrowskazywacz oraz logo instalatora w zależności od zamówienia.

Kaseta wezwań z jednym przyciskiem wezwań
W kasecie wezwań znajduje się jeden przycisk na każdym przystanku, w zależności od sterowania zamówionego dźwigu.

Podzespoły

Wciągarka

Dźwig M450 został wyposażony w tradycyjny silnik synchroniczny firmy Sicor lub Ziehl-Abegg z stalowym kołem ciernym, wykonanym z odlewu odpornego na ścieranie i pasami jako środek trakcyjny. Takie rozwiązanie zapewni wysoki komfort jazdy, bezpieczeństwo, trwałość i wydajną pracę dźwigu. Napęd zamontowany w nadszybiu pozwala na uniknięcie potrzeby wykonania maszynowni górnej, co przekłada się na obniżenie kosztów budowy.

Chwytacze i ogranicznik prędkości

Chwytacze CSGB 01 produkowane przez firmę Wittur w austriackiej fabryce to progresywne chwytacze bezpieczeństwa. Siła hamowania jest generowana poprzez kombinację sprężyn talerzowych i elementów hamujących, zawsze w parze oraz aktywowanych przez ruchomy klin blokujący. Siła hamująca jest nastawiana przez dobór zestawu sprężyn talerzowych.
Ogranicznik LK250 włoskiej firmy PFB zabezpiecza kabinę przed przekroczeniem dopuszczalnej prędkości.

Pasy

W naszych dźwigach znajdziemy stalowe pasy pokryte poliuretanem. To rozwiązanie charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością. Dzięki pasom można stosować napędy o mniejszej mocy, ponieważ ich waga jest o 20 proc. niższa w stosunku do standardowych lin. Pasy, które posiadamy w ofercie są produktem lidera w tej branży, firmy ContiTech Power Transmission Group. Układ pasów wykonany jest z przełożeniem 2:1.

Sterowanie

Sterowanie opiera się on na mikroprocesorowym sterowniku dźwigowym firmy Arkel Arcode. Elementy takie jak; styczniki, przekaźniki, wyłączniki, transformatory, zasilacze, wykorzystywane w szafach są produkowane przez czołowych producentów osprzętu automatyki – General Electric, Moeller, Schneider, Finder, Wago, Weidmuller. Zastosowanie markowych elementów gwarantuje niezawodną pracę oraz łatwy dostęp do części zamiennych. Sterowanie nie posiada blokad za pomocą kodów dostępu co ułatwi konserwację w okresie eksploatacji przez niezależne od producenta firmy

Drzwi

Dźwig M450 jest wyposażony w automatyczne drzwi 2 panelowe teleskopowe, zarówno w kabinie,
jak i na przystankach. Dla zwiększenia bezpieczeństwa w drzwiach kabinowych znajduje się kurtyna świetlna, która uniemożliwia zamknięcie drzwi, gdy coś jest na jej przeszkodzie.

Rodzaj drzwi
Kabinowe
Przystankowe

Producent

Wittur

Wittur

Typ drzwi

2 panelowe teleskopowe

2 panelowe teleskopowe

Kurtyna świetlna

Standard

Standard

Drzwi przeciwpożarowe
EI60; E120

Wykończenie
Stal nierdzewna AISI 304 szczotkowana
RAL 7038 [ST.] / Similinox / Stal nierdzewna AISI 430 szczotkowana

Przekrój szybu dla dźwigu M450 kg nieprzelotowy

Przekrój szybu dla dźwigu M450 kg przelotowy

Przekrój pionowy dla dźwigu M450 kg nieprzelotowy

Przekrój szybu dla dźwigu M450 kg przelotowy

Dane techniczne dźwigu M450

Udźwig
450 kg (możliwość zwiększenia do 500 kg lub 525 kg)

Liczba osób
6 (kabina nieprzelotowa)
5 (kabina przelotowa)

Wysokość podnoszenia
do 30 m

Prędkość
1,0 m/s

Liczba przystanków
15

Liczba dojść
1
2

Szerokość drzwi
750 mm lub 800 mm

Wysokość drzwi
2000 mm

Wysokość kabiny
2100 mm

Wciągarka
Silnik bezreduktorowy

Falownik

Przemiennik częstotliwości zapewniający łagodny start i zatrzymanie


Wystrój

4 aranżacje kabiny lub indywidualny dobór


Oświetlenie kabiny

LED 4 punkty


Standardowe wyposażenie w elementy bezpieczeństwa

Czujnik przeciążenia kabiny, bezprzewodowy system łączności – moduł GSM, alarm dźwiękowy w kabinie i na dachu kabiny, dwa przyciski bezpieczeństwa stop w szybie, oświetlenie szybu LED

Zapytaj o ofertę

Porozmawiaj z nami i zobacz co możemy dla Ciebie zrobić